tirsdag, april 10, 2007

Jeg gleder meg til valget!

Annethvert år kommer bodene opp på torgallmenningen...da er det valgkamp, og gjett om jeg gleder meg!
Jeg ser for meg følgende scenario...: Jeg kommer gående bortover torgalmenningen, og går forbi boden til demokratene, der står sikkert Kenneth Rasmussen....han vil gjerne dele ut en brosjyre til meg....-"Nøff" , sier jeg da.. Kanskje han ler litt fårete, og prøver en gang til... "nøffnøffnøff" , sier jeg, men stiller meg opp der(dersom jeg har tid da) Og hver gang disse demokratene prøver å si noe til meg , skal jeg svare på det språket de forstår... NØFF!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg kan godt bli med som moralsk støtte(kontakt). Fniis. ;)

Nomaden sa...

He he he he he he he... Nå måtte jeg le gitt :D

Husk å ta bilder da! LOL!

Nomaden sa...

Det hade forresten vært veldig morsomt om jeg kunne vært med :D